بازدید رئیس پارالمپیک آسیا از آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس پارالمپیک آسیا از آکادمی ملی المپیک
صبح امروز ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا و طارق سویی دبیر اجرایی این کمیته به همراه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و جمعی دیگر از مسئولین این کمیته از آکادمی ملی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، بیست و چهارم مهر ماه هر سال از سوی کمیته ملی پارالمپیک  به عنوان روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده و در تقویم ملی نیز به ثبت رسیده است و در همین راستا همه ساله بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با شعار تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مسئولین کمیته پارالمپیک آسیا که به منظور حضور در پانزدهمین مراسم روز ملی پارالمپیک در ایران حضور یافته اند، صبح امروز ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک، از مراکز مختلف این آکادمی نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی و سالن های آموزشی و اجتماعات بازدید کردند.
در جریان این بازدید که با توضیحات جامع مدیران و کارشناسان مراکز آکادمی همراه بود، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه، آکادمی ملی المپیک را کمپ تمرینی مجهز و کم نظیر برای قهرمانان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد همکاری کمیته پارالمپیک آسیا با این آکادمی باشد.
گفتنی است ماجد راشد و طارق سویی که صبح امروز و پیش از حضور در آکادمی ملی المپیک در وزارت ورزش و جوانان حضور یافته بودند، پس از پایان بازدید مذکور، در نشستی تخصصی با مسئولین آکادمی ملی پارالمپیک که در سالن آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزار شد حضور یافتند.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید