بازدید رایزن فرهنگی سفارت آلمان از آکادمی ملی المپیک

بازدید رایزن فرهنگی سفارت آلمان از آکادمی ملی المپیک
تیمو استوهیم رایزن فرهنگی سفارت آلمان به همراه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عضو جدید هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته ورزشی از امکانات آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تیمو استوهیم رایزن فرهنگی و مسئول بخش ورزش سفارت آلمان که به همراه خانم سوفیا لنگردر از دیگر اعضای بخش فرهنگی این سفارت در آکادمی ملی المپیک حضور یافته بود، از مراکز مختلف این آکادمی نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، سالن اجتماعات استاد فارسی، سالن های ورزشی چند منظوره و ... بازدید کرد.
وی در جریان بازدید مذکور ضمن ابراز شگفتی از پتانسیل، تجهیزات به روز و زیرساخت های مناسب آکادمی در برگزاری دوره های آموزشی و همچنین میزبانی از قهرمانان و تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی های لازم، زمینه همکاری های دو طرف در موضوعات مختلف فراهم شود.
گفتنی است رایزن فرهنگی سفارت آلمان که پیش از حضور در آکادمی ملی المپیک از آکادمی ملی تنیس روی‌میز نیز بازدید کرده بود، در ادامه و ضمن حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک نیز دیدن کرد.

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید