ورزشکاران حاضر در اردوی مشترک ایران و عمان تست دادند

ورزشکاران حاضر در اردوی مشترک ایران و عمان تست دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم های ملی تنیس روی میز ایران و عمان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که از صبح امروز اردوی مشترک خود را در تهران آغاز کرده اند در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی این آکادمی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تیم ملی تنیس روی میز عمان در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و زیر ۱۳ سال که از حضور امید شمس سرمربی ایرانی در راس کادرفنی خود سود می برد، برای دومین بار و به جهت حضور در اردویی مشترک با ملی پوشان ایرانی به تهران سفر کرده است.
نفرات حاضر در اردوی مذکور که علاوه بر ایرانی ها از ۸ پینگ پنگ باز عمانی تشکیل شده است، صبح امروز و پیش از شروع تمرینات توپی، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
 شایان ذکر است از روز ۲۵ خرداد و با حضور تیم ملی رده های سنی قطر در ایران، این اردوی مشترک به صورت سه جانبه ادامه خواهد یافت.
لازم به ذکر است تیم های ایران، عمان و قطر خود را برای حضور در مسابقات انتخابی جوانان آسیا که در منطقه غرب این قاره و به میزبانی بحرین برگزار می شود آماده می کنند تا در صورت موفقیت در این مسابقات، جواز حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا کسب کنند.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید