ورزشکاران حاضر در اردوی مشترک تیم های ملی جودو ایران و سوریه تست دادند

ورزشکاران حاضر در اردوی مشترک تیم های ملی جودو ایران و سوریه تست دادند
صبح امروز و در جریان برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی جودو ایران و سوریه، اعضای این دو تیم با حضور در آکادمی ملی المپیک و در حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردونشینان تیم ملی جودو مردان ایران که از ششم خردادماه تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، از روز شنبه 14 خردادماه با تیم ملی جودو سوریه وارد اردویی مشترک و یک هفته ای شده اند.
صبح امروز اعضای این دو تیم که با هدفی مشترک (حضور موفق در بازی های کشور های اسلامی) تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی شرکت کردند.
لازم به ذکر است آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در جریان انجام آزمون های مذکور، در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک حضور یافته و با کادرفنی و اعضای تیم ملی جودو دقایقی را به گفتگو پرداخت.  
اسامی اردونشینان تیم ملی جودو ایران در اوزان مختلف عبارتند از:
علی قلی پور و کیوان مهدی زاده در ۶۰- کیلوگرم، محمدرضا صدیقی و وحید جدی در وزن ۷۳- کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن ۸۱- کیلوگرم، محمدرضا سعیدی مدنی و قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده و سعید کرجی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم.
محمدرضا حاج یوسف زاده مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان به همراه محسن ذکریا، علی معلومات، وحید بنا و حسین قمی مربیان تیم ملی جودو، اعضای کادرفنی این تیم را در اردوی مذکور تشکیل می دهند.
گفتنی است پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 18 لغایت 27 مردادماه به میزبانی شهر قونیه در ترکیه برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته و به منظور حضوری قدرتمند در بازی های کشورهای اسلامی، با دعوت رسمی فدراسیون جودو روسیه، اعضای تیم جودو ایران جهت حضور در تورنمنتی که  با حضور تیم های ملی جودو روسیه میزبان، ایران و صربستان طی روزهای 25 تا 28 خردادماه برگزار می شود حضور پیدا خواهند کرد.
به همین منظور اعضای تیم ملی جودو بزرگسالان ایران 24 خردادماه و در اوزان 66- کیلوگرم،73- کیلوگرم،81- کیلوگرم،90- کیلوگرم و 90+ کیلوگرم عازم روسیه خواهند شد تا  در دو بخش انفرادی و تیمی رو در روی رقبای خود در  این تورنمنت قرار بگیرند.

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید