دعوت شدگان به تیم ملی تنیس روی میز دختران تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی تنیس روی میز دختران تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی تنیس روی میز دختران که خود را برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه آماده می کنند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، صبح امروز و در دومین روز از آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز دختران، دعوت شدگان به این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
این مرحله از اردوهای پینگ پنگ بازان دختر به مدت ۱۵ روز در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران و با حضور این نفرات در حال پیگیری است:
ندا شهسواری ، پریناز حاجیلو، مهشید اشتری، سارا شهسواری، مریم فرعی، کیمیا رستمی، ملیکا کرمی، صبا صفری، مریم صامت، مهرسا مسلمی، شیما صفایی، الینا رحیمی و فاطمه یاری.
حمیده ایرانمنش به عنوان سرمربی، منصوره رضایی و مریم شکری به عنوان مربی اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، مردادماه سال جاری و به میزبانی قونیه برگزار می شود و کاروان ورزش ایران در رشته های تیر و کمان، دوومیدانی، بسکتبال، دوچرخه سواری،  شمشیربازی،  ژیمناستیک، هندبال، جودو، کاراته، کیک بوکسینگ، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، تکواندو، والیبال، وزنه‌برداری، کشتی و فوتبال در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
شایان ذکر است در بخش پارا نیز رشته های پاراتیروکمان، پارا شنا و پاراتنیس روی میز به این بازی ها اعزام می شوند.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید