نخستین جلسه هماهنگی آکادمی ملی المپیک با نمایندگان فدراسیون های ورزشی تشکیل شد

نخستین جلسه هماهنگی آکادمی ملی المپیک با نمایندگان فدراسیون های ورزشی تشکیل شد
به منظور ایجاد تغییرات لازم و به روز کردن آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، روز گذشته نخستین جلسه هماهنگی کارشناسان این مرکز با علی تاجیک نماینده فدراسیون تکواندو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک که سال ها در زمینه ارزیابی آمادگی جسمانی ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی فعالیت نموده است، بنا بر ضرورت تغییر و به روز کردن این آزمون ها در دو حالت عمومی و اختصاصی دست به اقدامات جدیدی زده است.
در همین راستا و پس از برگزاری جلسات فنی مختلفی که با حضور دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و دیگر کارشناسان این مرکز برگزار شد، تصمیم به تغییری اساسی در این آزمون ها برای آماده سازی بهتر تیم های ورزشی گرفته شد تا در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری آزمون‌های آمادگی جسمانی مختص رشته های مختلف ورزشی در دو مرحله عمومی و اختصاصی آماده سازی باشیم.
به همین منظور و به جهت هماهنگی بیشتر با فدراسیون های ورزشی و تصویب نهایی این آزمون های اختصاصی، کارشناسان مرکز سنجش هر هفته با نمایندگان چهار فدراسیون ورزشی، جلساتی را برگزار خواهند کرد که روز گذشته و در همین راستا، علی تاجیک نماینده فدراسیون تکواندو ضمن حضور در مرکز سنجش با کارشناسان این مرکزبه بحث و تبادل نظر پرداخت.
شایان ذکر است علاوه بر دکتر بهرامی نژاد و علی تاجیک، جواد شفیعی، علی فدائی و نرگس کاظمی از کارشناسان مرکز سنجش آکادمی در جلسه حضور داشتند.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید