بازدید رئیس فدراسیون ووشو از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس فدراسیون ووشو از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در آکادمی ملی المپیک
امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو با همراهی سید علیرضا محسنی سرپرست معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک، بعدازظهر امروز و ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک، از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کوراش در این مجموعه بازدید و با کادرفنی و ورزشکاران حاضر در اردوی این تیم گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این بازدید استاد رضا مهنان سرمربی و محمد حسن مجلسی که علاوه بر مربیگری وظیفه سرپرستی اردوهای تیم ملی کوراش را نیز بر عهده دارد، به ارائه گزارشی در خصوص شرایط آماده سازی و نحوه برگزاری اردوهای این تیم پرداختند.
در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو هدف از حضور در جمع کوراش کاران را شنیدن نقطه نظرات مسئولین، ورزشکاران اردونشین و کادرفنی تیم ملی کوراش عنوان کرد و گفت: شرایط و کیفیت بازی های آسیایی بسیار سخت تر از مسابقات قهرمانی آسیاست که شما عزیزان ماه گذشته با قدرت به عنوان قهرمانی در آن مسابقات رسیدید.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین آکادمی ملی المپیک که با قرار دادن تمام امکانات لازم، میزبانی شایسته برای تیم ملی کوراش در اردوهای این تیم بوده اند ابراز داشت: امیدوارم در بازی های آسیایی هانگ ژو_2022  شرایط به نحوی پیش برود که بهترین نتایج برای شما عزیزان حاصل شود و با کسب خوشرنگ ترین مدال ها دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنید.
مهندس رضا نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش در ادامه و ضمن تقدیر از حمایت ها و همکاری های رئیس فدراسیون ووشو در آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی کوراش، خطاب به اردونشینان این تیم گفت: با توجه به کاهش سهمیه تیم ها در مسابقات کوراش بازی های آسیایی و جا ماندن برخی از شما عزیزان در اعزام به این رقابت ها، و همچنین با عنایت به در پیش بودن مسابقات جهانی این رشته ورزشی که دو ماه بعد از بازی های آسیایی هانگ ژو برگزار خواهد شد، بنده این نوید را به شما عزیزان می‌دهم که در صورت آمادگی در اردوهای بعدی، به مسابقات جهانی اعزام خواهید شد.
شایان ذکر است سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش جهت حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو از 27 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک و با حضور 15 ورزشکار آغاز و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید