اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان تست دادند

اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، محسن هنرجو مدیر تیم های ملی اسکیت در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم و آزمون های مذکور گفت: پس از برگزاری سومین مرحله از اردوهای انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت که طی روزهای 20 و 21 اسفندماه سال گذشته در پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی و با حضور 46 اسکیت باز در دو بخش آقایان و بانوان  برگزار شد، در نهایت 20 ورزشکار برتر (10 نفر خانم و 10 نفر آقا) برای حضور در چهارمین مرحله از اردوهای این تیم دعوت شدند.
وی افزود: صبح امروز و در جریان برگزاری اردوی مذکور، 10 ملی پوش بخش آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
هنرجو در ادامه ابراز داشت: این مرحله از اردوهای تیم اسکیت سرعت که با هدف شناسایی ورزشکاران منتخب برای حضور در بازی های آسیایی از شنبه 20 فرودین ماه در آکادمی اسکیت ایران (واقع در مجموعه ورزشی آزادی) آغاز شده است، به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و ملی پوشان این تیم در ادامه و در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، پنجمین مرحله از اردوهای خود را پیگیری خواهند کرد.
هنرجو اسامی اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان را به شرح زیر عنوان کرد:
محمدامین حیدری، امیر بهزادی بروجنی، آزاد همتی، امیر گورکی، پوریا قاسم پور، میلاد دباغی، پوریا صدری رجبی، محسن کاظمی، کیارش شاه محمدی و محمد میرزا آقاسی.
شایان ذکر است اردونشینان تیم اسکیت سرعت بانوان نیز صبح فردا در آزمون های مذکور حضور پیدا خواهند کرد.


۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید