اعضای تیم ملی اسکواش تست دادند

اعضای تیم ملی اسکواش تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای انتخابی تیم ملی اسکواش آقایان در رده سنی بزرگسالان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نخستین دور از اردوهای انتخابی تیم ملی اسکواش که در سال جاری دو رویداد مهم و بین المللی قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگ ژو را پیش رو  دارند، با حضور 14 بازیکن برتر رنکینگ کشوری از شنبه 21 اسفند سال گذشته در مجموعه اسکواش باشگاه انقلاب آغاز و به مدت 4 روز ادامه پیدا کرد.
امیرحسین فیض پور، محمد دانیال قارونی، پویا شفیعی فرد و مجتبی کفیلی چهار ورزشکار برتر این مرحله از اردوهای انتخابی بودند که به تشخیص کادرفنی به همراه سپهر اعتمادپور، محمد کاشانی و سمیع الله قاصدآبادی برای حضور در دومین مرحله از اردوهای انتخابی تیم ملی اسکواش انتخاب شدند.
اردوی مذکور از صبح امروز و با انجام آزمون های آمادگی جسمانی دعوت شدگان آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
ملی پوشان اسکواش باز تمرینات بدنسازی خود را در آکادمی ملی المپیک و تمرینات فنی و توپی این تیم در مجموعه اسکواش باشگاه انقلاب و زیر نظر مجید روحانی مربی ارشد تیم های ملی اسکواش و جعفری مربی تیم بزرگسالان پیگیری می شود.
لازم به ذکر است مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا اواخر خردادماه سال جاری و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و ملی پوشان اسکواش باز شهریورماه 1401 در بازی های آسیایی هانگ ژو حضور پیدا خواهند کرد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید