اعضای تیم ملی سنگ نوردی تست آمادگی جسمانی دادند

اعضای تیم ملی سنگ نوردی تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز دعوت شدگان به تیم ملی سنگنوردی آقایان در سه رشته سرطناب، بولدرینگ (دیوار کوتاه) و سرعت، با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اکبر ثابت کار مربی تیم های ملی بولدرینگ و سرطناب آقایان در خصوص این آزمون ها گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سنگنوردی که تابستان امسال و به میزبانی باشگاه پیام تهران برگزار شد، کادرفنی تیم ملی در رشته های سرطناب، بولدرینگ (دیوار کوتاه) و سرعت، ضمن بررسی نتایج این مسابقات اقدام به دعوت از نفرات برتر جهت حضور در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک نمود.
وی گفت: رضا و مهدی علیپور، احسان عصار، مهرداد ربیعی، علیرضا کرم زاده، علی نجفی، امیرحسین صفرزاده و میلاد علیپور در رشته سرعت و متین بیات، رادین فروغی، علی طاهری، حسین فامیل روحانی، ایمان عارضه، فرزین قاجاریه، رضا چاشی، امین یزدی زاد و رضا کلاه سنگیان در رشته بولدرینگ و سرطناب دعوت شدگان به تیم ملی سنگنوردی بودند که صبح امروز تست آمادگی جسمانی  دادند.
ثابت کار به مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی که ماه گذشته برگزار و طی آن رضا زارعی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد اشاره کرد و گفت: با توجه به این انتخابات و تغییر و تحول در فدراسیون، انشاالله تا پایان سال جاری، برنامه ریزی جدید و مناسبی برای شروع اردوها توسط مسئول کمیته صعودهای ورزشی انجام خواهد گرفت.
اکبر ثابت کار در ادامه به نتایج دوره گذشته بازی های آسیایی اشاره کرد و ابراز داشت: چهار سال پیش و در بازی های آسیایی جاکارتا در رشته بولدرینگ و سرطناب، علی رغم موفقیت هایی که داشتیم ورزشکاری موفق به کسب مدال نشد اما در رشته سرعت طلای مسابقات به رضا علیپور رسید.
وی در پایان اظهار داشت: دو ماه پیش نیز به مسابقات قهرمانی جهان روسیه اعزام شدیم که خانم الناز رکابی در رشته کومباین موفق به کسب مقام سومی جهان شد.
شایان ذکر است آرتیمس فرشاد یگانه به عنوان سرمربی و اکبر ثابت کار به عنوان مربی هدایت تیم‌های بولدرینگ و سرطناب را بر عهده دارند و مهدی زنده کار و حمید رضا توزنجانی نیز کادرفنی تیم سرعت را تشکیل می دهند.
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید