دعوت شدگان به تیم ملی کوراش آقایان تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی کوراش آقایان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی کوراش آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 20 کوراش کار برتر و عنوان دار مسابقات بین المللی و داخلی این رشته ورزشی با دعوت کادرفنی تیم ملی کوراش و زیر نظر محمدحسن مجلسی مربی و سرپرست اردوهای این تیم، در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.  
مجلسی در خصوص این آزمون ها گفت: از برترین های مسابقات کشوری و مدال آوران رویدادهای جهانی و آسیایی دعوت به عمل آمد تا طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تا پیش از آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش، تست آمادگی جسمانی به عمل آید.
در ادامه و پس از دریافت پاسخ این آزمون ها از کارشناسان مرکز سنجش آکادمی، انشاالله آماده ترین و برترین ورزشکاران را (15 نفر) در اردوهای آماده سازی این تیم که از اواخر دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد داشته باشیم.  
محمد حسن مجلسی ضمن اشاره به این موضوع که تمام برنامه های تیم زیر نظر محمدرضا نصیرنژاد رئیس انجمن کوراش ایران و کوروش خسرویار دبیر این انجمن است، در خصوص مسابقات بین المللی پیش روی این تیم گفت: مسابقات قهرمان جهان در هند، قهرمانی آسیا در ازبکستان، بازی های آسیایی هانگ‌ژو و مسابقات هنرهای رزمی تایلند از مهمترین رویدادهایی است که تیم ملی کوراش آقایان در آن حضور خواهد یافت.
وی در پایان از همکاری مستمر دکتر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و ملکی رئیس کمیته تیم های ملی ووشو با انجمن کوراش تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است رضا مهنان به عنوان سرمربی و قنبرعلی قنبری به عنوان مربی،  دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی کوراش را تشکیل می دهند.
هادی قدیمی، حامد رشیدی، مصطفی اسکندری، شایان خیراندیش، کیوان مهدی زاده، محمدعلی ترک تبار،  سید محمدرضا سعیدی مدنی، حمیدرضا ملک زاده، محمدرضا صدیقی، محمدحسن الکایی، حمیدرضا سجادی فر، علی محمدی بریمانلو، حسین سعیدی برجی، قاسم نوری زاده، صادق آذرنگ، جواد مرادی، الیاس پاکدل، رامین احمدزاده، الیاس علی اکبری و امید تیزتک، 20 ورزشکاری بودند که در آزمون های مذکور حضور یافتند.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید