شورای بیومکانیک، فناوری و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک تشکیل شد

شورای بیومکانیک، فناوری و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک تشکیل شد
نخستین جلسه اعضای شورای بیومکانیک، فناوری و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر قراخانلو رئیس و محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این جلسه دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک به منظور شناخت بیشتر اعضاء، توضیحاتی را در رابطه با مراکز و استراتژی های کلی این آکادمی ارائه نمودند.
در ادامه دکتر الهام شیرزاد در خصوص نحوه شکل گیری و فعالیت های بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک از سال 1381 تا کنون توضیحاتی را به اعضای شورا ارائه کرد.
سپس اعضای شورای بیومکانیک، فناوری و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک ضمن معرفی خود، در خصوص سیاست های اجرایی و برنامه های این شورا و همچنین نقش بیومکانیک در بهبود عملکرد قهرمانان و ورزشکاران المپیکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، جلسات شورای مذکور که با هدف توسعه علمی ورزش قهرمانی کشور تشکیل شده است، به صورت منظم و هر ماه یک بار با حضور تمامی اعضاء برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است علاوه بر دکتر قراخانلو رئیس و محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک، دکتر الهام شیرزاد رئیس شورای بیومکانیک، فناوری و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک، مهدی چراغی به عنوان دبیر شورا، دکتر پدیده بلوری زاده، دکتر علی شریف نژاد، دکتر محمدعلی سنجری، دکتر مجتبی عشرستاقی، مهندس علیرضا سلیمی و مهندس مجتبی گوهری دیگر حاضرین این جلسه را تشکیل دادند.
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید