کارگاه غیرحضوری خستگی ذهنی و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی برگزار شد

کارگاه غیرحضوری خستگی ذهنی و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی برگزار شد
کارگاه غیرحضوری خستگی ذهنی و تاثیر آن بر عملکرد ورزشی توسط بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت¬های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، خانم نرگس کاظمی مدیر کارگاه مذکور در خصوص این کلاس آموزشی گفت: در این کارگاه یک روزه که با هدف دانش افزایی مربیان و ورزشکاران و در قالب 3 بخش مجزا برگزار شد، دکتر حمیدرضا برزگرپور به عنوان مدرس دو بخش ابتدایی، به بررسی انواع خستگی ها اعم از خستگی ذهنی و جسمانی، مکانیزم های فیزیولوژیایی خستگی ذهنی، اثرات خستگی ذهنی بر عملکرد و سرسختی ذهنی پرداخت.
در ادامه و در بخش سوم نیز دکتر محمد هادی هادی¬زاده ابعاد روانشناختی خستگی ذهنی در ورزشکاران را مورد بررسی قرار داد، همچنین راهکارهای مقابله با خستگی ذهنی و تمرینات مربوط به آن را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.
شایان ذکر است با توجه به اهمیت موضوع خستگی ذهنی و اثر آن بر عملکرد ورزشی، این کارگاه غیرحضوری با استقبال خوبی روبرو و تعداد 45 نفر از مربیان و ورزشکاران مخاطبین آن را تشکیل دادند.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان این کارگاه، 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک را کسب کردند.
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید