کارگاه روان‌شناسی مدیریت هیجان در مسابقه برگزار شد

کارگاه روان‌شناسی مدیریت هیجان در مسابقه برگزار شد
صبح امروز مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک کارگاه آموزشی مدیریت هیجان در مسابقه را ویژه ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی و به صورت غیرحضوری برگزار کرد.
دکتر مجدالدین مستعان مدرس کارگاه روان‌شناسی مدیریت هیجان در مسابقه، در خصوص کارگاه مذکور گفت: در این کارگاه که مخاطبین آن را ورزشکاران، مدیران ورزشی و مربیان تشکیل می‌دادند، کار را با توضیحاتی در خصوص احساس و ادراک به عنوان مقدمه هیجان آغاز نمودند.
در ادامه، شرکت‌کنندگان را با مفاهیمی نظیر فکر و رفتار که مستقیماً با شخصیت در ارتباط هستند آشنا کردیم. شکل‌گیری شخصیت، و ۲ هیجان مهم شامل خشم و اضطراب و ارائه راهکارهای مهارت‌های ذهنی کنترل این دو هیجان از مهمترین مباحثی بود که به آنها اشاره شد.
دکتر مستعان افزود: تکنیک‌هایی مانند ذهن آگاهی، پذیرش و معنا سازی، نظم زندگی، اتمام کارهای نیمه تمام، جدول کنترل افکار، تنفس شکمی، خودگویی، تکنیک‌های رفتاری شناختی و آرام‌سازی و ... از دیگر موضوعاتی بود که به شرکت‌کنندگان کارگاه ارائه شد.   
وی افزود: در پایان کارگاه مذکور و طبق روال کارگاه‌هایی که بنده کار تدریس آن را بر عهده دارم، در خصوص مبحث فرهنگ سازی، در رابطه با سواد زیستی و اخلاقی، موضوعاتی خطاب به شرکت‌کنندگان مطرح شد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید