سومین وبینار بین المللی دپارتمان قلب و ورزش برگزار می شود

سومین وبینار بین المللی دپارتمان قلب و ورزش برگزار می شود
دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، پنجشنبه ششم خرداد 1400 با حضور مدرسین کمیته بین المللی المپیک و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری سومین وبینار بین‌المللی قلب ورزشی کرده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به پاندمی کرونا و نزدیک شدن به برگزاری بازی های المپیک توکیو، دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک در نظر دارد سومین وبینار بین المللی خود را با عنوان "اهمیت ارزیابی های قلبی عروقی ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک در دوران پاندمی کرونا" با حضور مدرسین کمیته بین المللی المپیک و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار کند.
جاناتان درزنر (مسئول دپارتمان پزشکی ورزشی سیاتل و عضو دپارتمان تخصصی قلب و ورزش کمیته بین‌المللی المپیک) ، گوئیدو پیلس (مسئول دپارتمان قلب و ورزش بریتانیا )، پروفسور محرز (استاد دانشگاه تهران و عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا) و سخنرانانی دیگر  از این ستاد، اساتید این وبینار مذکور را تشکیل می دهند.
عناوین سخنرانی سومین وبینار بین المللی قلب ورزشی عبارتند از:
- شرایط حال حاضر اپیدمی کووید 19 در کشور
- ویرولوژی، نحوه انتقال ویروس و انواع جهش ها
- واکسیناسیون کرونا، انواع واکسن های موجود و عوارض آنها
- نقش تست ورزش قلبی ریوی (CPET) در ورزشکاران در دوران کرونا
- توصیه های قلبی عروقی قبل از بازگشت به فعالیت ورزشی در دوران کرونا
گفتنی است متخصصین قلب و عروق، متخصصین پزشکی ورزشی، متخصصین فیزیولوژی ورزشی، متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی، مربیان و ورزشکاران نخبه، مخاطبین این وبینار را تشکیل می دهند.
متقاضیان حضور در وبینار "اهمیت ارزیابی های قلبی عروقی ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک در دوران پاندمی کرونا" جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://academy.olympic.ir/fa/registration

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید