دهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

دهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
اردوی مرحله دهم تیم3 ملی کاراته آقایان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و گزینشی المپیک توکیو، از صبح امروز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 9 کاراته کای دعوت شده به دهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته آقایان از صبح امروز و پس از اعلام نتیجه منفی تست کرونای اعضای این تیم زیر نظر شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و تا روز 24 فروردین ماه در این مجموعه ادامه خواهد داشت.
مسابقات کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله لیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنگینگ رشته ورزشی کاراته می باشد و همچنین رقابت های آزاد و گزینشی المپیک توکیو در شهر پاریس دو رویدادی است که اردونشینان این تیم تا پیش از اعزام به توکیو در آنها حضور پیدا خواهند کرد.
کاراته وان لیسبون طی روزهای 10 تا 12 اردیبهشت و مسابقات گزینشی پاریس که در آن نفرات اول تا سوم به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد در روزهای 20 لغایت 23 خردادماه سال جاری برگزار خواهند شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی کاراته در این مرحله از اردوها را این نفرات تشکیل می دهند:
ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری، مهدی عاشوری، اردلان گیلان پور و محمدمهدی قاهری.
علاوه بر سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، حسن روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی و دکتر نعیما خواجوی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده‌اند که پس از پایان آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه از بین پورشیب و گنج زاده دارنده بهترین رنکینگ جهانی به توکیو اعزام خواهد شد. همچنین تکلیف المپیکی شدن امیر مهدی زاده که از شانس بالایی برای حضور در المپیک برخوردار است، در پایان دو رویداد ذکر شده مشخص خواهد شد.
گفتنی است مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که مهرماه سال جاری و به میزبانی کویت برگزار خواهد شد و همچنین پیکارهای کاراته قهرمانی جهان که آبان ماه در امارات برگزار می شود از دیگر رویدادهای مهمی است که تیم ملی کاراته در سال 1400 پیش رو خواهد داشت.
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید