رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تمرینات مجازی کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو بازدید کرد

رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تمرینات مجازی کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو بازدید کرد
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، با حضور در آکادمی ملی المپیک از کمپ تمرینات مجازی کاروان اعزامی به المپیک توکیو بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن کلیه فعالیت‌های تمرینی ورزشکاران المپیکی و اردوی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی، با پیشنهاد سرپرست کاروان اعزامی به المپیک و رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و به منظور حفظ آمادگی جسمانی ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده و یا باید در رویدادهای کسب سهمیه شرکت کنند، کمپ تمرینات مجازی با حضور مربیان ‌‌و کارشناسان آکادمی ملی المپیک شکل گرفت.
در همین راستا دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، به همراه دکتر سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک از کمپ مذکور بازدید کردند.
برنامه تمرینات ارائه شده در این کمپ، طبق برنامه و جدول زمان بندی شده به صورت زنده و یک روز در میان از طریق فضای مجازی (اینستاگرام) قابل دسترس است و در ادامه فایل مربوطه منتشر خواهد شد تا در دسترس جامعه ورزش قرار گیرد.
شایان ذکر است در همین زمینه توضیحات کارشناسان آکادمی ملی المپیک در زمینه مهارت های روانشناسی ورزشی، تغذیه ورزشی، تمرینات پایه و اصولی ورزشی و پزشکی ورزشی ضبط و علاوه بر اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی کمیته ملی المپیک انشار داده می شود، در اختیار فدراسیون‌ها و ورزشکاران قرار خواهد گرفت تا در کنار حفظ آمادگی جسمانی از نظر روحی و روانی و تغذیه ای نیز شرایط خوبی داشته باشند.
لازم به ذکر است کمیته ملی المپیک برای انجام بهینه تمرینات بدنسازی ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده و یا شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، تجهیزات حداقلی مورد نیاز برای تمرین در خانه را تهیه کرده و در اختیار این افراد قرار داده است.


۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید