دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک در نظر دارد وبینار بین المللی قلب و ورزش را در تاریخ 31 تیر ماه 1399 برگزار نماید.

 

با توجه به همه گیری بیماری کرونا و لغو شدن مسابقات و تمرین های ورزشی طی چند ماه اخیر، نگرانی هایی در مورد برگشت ورزشکاران به فعالیت های ورزشی رقابتی وجود دارد. در این وبینار بین المللی، جدیدترین یافته ها در مورد روش های جامع ارزیابی های قلبی عروقی در ورزشکاران به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مرگ ناگهانی قلبی، رایج ترین علائم و نشانه های مرتبط با بیماری قلبی عروقی در ورزشکاران و توصیه هایی در مورد شرکت در فعالیت های ورزشی رقابتی پس از بی تحرکی ناشی از کرونا ارائه خواهد شد.

عناوین سخنرانی :

1. ملاحظات قلبی قبل از شرکت در فعالیت های ورزشی رقابتی در دوران همه گیری کرونا

مدرس دکتر مایکل پاپاداکیس (رئیس کمیته آموزش انجمن اروپایی پیشگیری از بیماری های قلبی و رئیس دپارتمان قلب و ورزش انجمن اروپایی پیشگیری از بیماری های قلبی)

2. علائم و نشانه های مرتبط با بیماری های قلبی در ورزشکاران

مدرس دکتر مهدی انوری (مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک)

مخاطبان:

مخاطبان این وبینار شامل: متخصصین قلب و عروق، متخصصین پزشکی ورزشی، فیزیولوژیست های ورزشی قلب عروق، متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی و روسای کمیته پزشکی فدراسیون های ورزشی می باشد.

 

 

لطفا جهت ثبت نام و شرکت در وبینار اقدامات زیر را انجام دهید:

1-    تکمیل فرم ثبت نام و ارسال  به آدرس ایمیل :    olympicacademy2002@yahoo.com    

( توجه: در قسمت موضوع ایمیل/ Subject   حتما نام وبینار بین المللی نوشته شود، در غیر اینصورت درخصوص ایمیل ارسال شده ترتیب اثری داده نخواهد شد)

 

***( با توجه به اینکه ظرفیت وبینار محدود میباشد ، اولویت با افرادی است که فرم ثبت نام را بموقع ارسال کرده باشند).

2-    بررسی صحت عملکرد سیستم مدیای دستگاه گوشی و کامپیوتر و وجود مرورگرهای Firefox /Google chrome   ( برای مشاهده امکانات وبینار، استفاده از کامپیوتر پیشنهاد میشود)

3-    پس از کنترل مدارک و تایید ثبت نام توسط مرکز آموزش، لینک ورود به وبینار تنها به آدرس ایمیل متقاضی که حاوی فرم ثبت نام است، ارسال خواهد شد و ورود به کلاس فقط از طریق لینک ارسال شده و برای یک نفر، امکانپذیر است.

4-      مسئولیت تهیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (داشتن سیستم کامپیوتری، گوشی هوشمند،  بسته اینترنتی) در راستای حضور کامل و تمام وقت در وبینار، به عهده شرکت کننده است.

5-    صدور گواهینامه شرکت در وبینار بر مبنای حضور کامل در جلسه مجازی خواهد بود. 

6-    حضور در وبینار حداقل  10 دقیقه قبل از شروع امکانپذیر است.

 

دانلود فرم ثبت نام:

 

ظرفیت تکمیل شد  ( چهارشنبه 25 تیر 1399  ساعت 12:00)

۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید