کارگاه غیر حضوری ویژه اعضای تیم ملی شنا

کارگاه غیر حضوری ویژه اعضای تیم ملی شنا
با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و در نظر گرفتن فاصله اجتماعی، مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی ویژه برای اعضای تیم ملی شنا کرد

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به تعویق بازی های المپیک 2020 توکیو و فرصت یکساله اعضای تیم ملی شنا برای کسب سهمیه المپیک، پس از هماهنگی های لازم و نظر موافق کادر فنی این تیم، کارگاهی غیر حضوری و آنلاین با عنوان: هدف چینی و تدوین اهداف تا مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد.

در این کارگاه که در دو نوبت و با شرکت 8 نفر از اعضای اصلی تیم ملی شنا که شرایط لازم برای احراز سهمیه المپیک را دارند برگزار شد، در ابتدا به هزینه‌های اهداف به لحاظ شخصیتی و گذشتن از لذت‌های معمول و مصادیقی از آن پرداخته شد.

سپس مباحثی چون شرایط انتخاب اهداف (SMART) خاص بودن، قابل اندازه‌گیری، قابل دسترس بودن، منطقی بودن، و زمان‌بندی ارائه شد. همچنین به کنترل اجرای فرایند تدوین هدف و نه نتیجه اکیدا نیز اشاره شد.

در پایان نیز پروتکل‌های لازم برای موانع احتمالی و مدیریت زمان و تعهد به اجرای آن نیز آموزش داده شد.

شنا عکس2

مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلامپور، علیرضا یاوری، متین بالسینی، متین سهران، علی جعفری و مهرشاد افقری اعضای تیم ملی شنا و شرکت کنندگان در این کارگاه را تشکیل دادند.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید