آغاز دوره غیر حضوری آموزش ارزش های المپیک ویژه معلمان تربیت بدنی سراسر کشور

آغاز دوره غیر حضوری آموزش ارزش های المپیک ویژه معلمان تربیت بدنی سراسر کشور
دوره غیر حضوری آموزش ارزش های المپیک ویژه معلمان تربیت بدنی سراسر کشور از روز دوشنبه 1 اردیبهشت ماه و توسط بخش توسعه ارزش های المپیک (OVEP) آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از ارسال فراخوان برگزاری دوره غیر حضوری معرفی سازمان‌ها و آموزش ارزش‌های المپیک ویژه معلمان تربیت بدنی که در تاریخ ۱۷ فروردین 1399 از طریق وب سایت آکادمی ملی المپیک انجام گرفت، در مدت زمانی کمتر از یک هفته ظرفیت کلاس تکمیل گردید.
پس از تکمیل اطلاعات چهل نفر از معلمان تربیت بدنی سراسر کشور که اقدام به ثبت نام برای حضور در دوره مذکور نموده بودند، بلافاصله و با هدف راهنمایی ها و هماهنگی های گروهی در پیام‌رسان واتس‌اپ، تشکیل تعامل و پرسش و پاسخ های قبل از دوره با حضور شرکت‌کنندگان و اساتید به صورت تصویری و پیامی آغاز شد.

ارزش ها واتس  اپ
خانم ناهید کریمی مدیر این دوره در خصوص محتوای آموزشی که به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد گفت: مباحث دوره در چهار بخش یا سرفصل‌های آشنایی با جنبش و ارزش های المپیک، سلامت، بهداشت و قرنطینه در تربیت بدنی، دوستی و احترام در ورزش، تنوع فرهنگ ها و جغرافیا، برتری بدور از اضطراب و تنش، ارتباط ورزش و محیط زیست.
شایان ذکر است دکتر سید شمس الدین تقوی پزشک تیم های ملی و مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، ناهید کریمی مسئول بخش توسعه ارزش های المپیک و مدرس المپیک سولیداریتی، دکتر نرگس تقی زاده نایب رئیس فدراسیون دانش آموزی، دکتر هومن بهمن پور عضو کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک و عضو هیأت علمی دانشگاه و پریسا راکعی مشاور روانشناسی ورزشی و عضو مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مدرسان این دوره می باشند.
دوره غیر حضوری آموزش ارزش های المپیک ویژه معلمان تربیت بدنی سراسر کشور از روز دوشنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه رسما از طریق ایمیل و واتس اپ آغاز می شود.
در پایان دوره مذکور که تا 8 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت، به معلمانی که دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی نامه‌ای از سوی آکادمی ملی المپیک اعطاء خواهد شد.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید