نخستین نشست شورای حفاظت از ورزشکاران برگزار شد

نخستین نشست شورای حفاظت از ورزشکاران برگزار شد
نخستین نشست شورای حفاظت از ورزشکاران با حضور آقایان دکتر سعیدی، دکتر قراخانلو، دکتر غفوری فرد، حجت الاسلام نقویان، دکتر دادگر، دکتر خلیلیان، پیمان فخری و خانم کریمی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اساس تشکیل شورای حفاظت از ورزشکاران بر اساس دستورالعمل و توصیه کمیته بین المللی المپیک مبنی بر اهمیت  ورزشکاران به عنوان قلب جنبش المپیک و ضرورت ایجاد محیط امن و مناسب  برای آنان می باشد.
نظر به اهمیت موضوع، کمیته ملی المپیک با محوریت آکادمی ملی المپیک، نخستین جلسه شورای مذکور را با هدف بررسی، بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار معرفی شده از سوی کمیته بین المللی المپیک(IOC)  تشکیل داد.
بررسی شرایط موجود در ورزش ایران، مقایسه تعاریف، رویکرد و مصداق های بین المللی این حیطه با شرایط ملی، فرهنگی،  و اخلاقی کشور ما و بررسی مسیر ها و رویه های موثر برای تدوین دستورالعمل داخلی از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شایان ذکر است در پایان این جلسه مقرر گردید دبیرخانه شواری مذکور در بخش توسعه ارزش های المپیک (OVEP) در آکادمی ملی المپیک مستقر گردد.


۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید