کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی

کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی
کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی توسط بخش قدرت مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به ماهیت آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی در توسعه ورزش قهرمانی و همچنین درخواست های علاقمندان به مبحث روش های نوین تمرینات قدرتی، آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی با همین عنوان نمود.
بی تا سبزی مدیر کارگاه مذکور در خصوص شرکت کنندگان کارگاه گفت: مخاطبین این کارگاه آموزشی که توسط بخش قدرت مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی برگزار شد را 53 نفر از ورزشکاران تیم های ملی و باشگاهی و همچنین دانشجویان رشته تربیت بدنی تشکیل دادند.
وی افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، با مباحثی نظیر فیزیولوژی تمرینات قدرتی، انواع روش های نوین تمرینات قدرتی و BFR و همچنین روش های تمرینات هایپرتروفی آشنا شدند.
سبزی در رابطه با اساتید و مباحث ارائه شده در این کارگاه آموزشی گفت:
سازگاری ساختاری و حجیم سازی و توسعه عضلانی توسط دانیال تیماجی، B.W  ، TRX و تمرین با کش های تمرینی توسط سامان اسکندری، BFR توسط سارا ادیمی و تأثیر تمرینات قدرتی در بهبود عملکرد حرکات سرعتی و انفجاری و تأثیر تمرینات قدرتی در سازگاری عصبی عضلانی، عناوین مباحثی بود که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه شد.
مدیر کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی در پایان ابراز داشت: حضور فعال در این کارگاه یک روزه از 10 امتیاز پیش نیاز شرکت در آزمون ورودی دوره عالی تربیت مربی بدنساز آکادمی برخوردار بود.

۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید