دوچرخه سواران ماده استقامت تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند

دوچرخه سواران ماده استقامت تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند
دعوت شدگان به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در بخش آقایان، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با تشخیص کادرفنی تیم ملی دوچرخه سواری ماده استقامت، 11 ورزشکار برتر مسابقات کشوری و بین المللی این رشته ورزشی در طول یک سال گذشته، از 15 لغایت 29 آذرماه نخستین مرحله از اردوهای خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردند.
در ادامه و با دعوت کادرفنی، دومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم با حضور 12 ملی پوش از 14 دی ماه در تهران آغاز شده است.
دعوت شدگان به این تیم که 18 دی ماه و در ابتدای اردوی دوم در تست های ترکیبات بدن  (Body Composition) مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند، صبح امروز نیز تمرینات بدنسازی خود را در این مجموعه و پیگیری کردند.
لازم به ذکر است دوچرخه سواران ملی پوش در ادامه اردوی خود که تا اواسط بهمن ماه ادامه خواهد داشت، در شهر بوشهر و زیر نظر محمود پراش به عنوان سرمربی و رامین مهربانی به عنوان مربی پیگیری خواهد شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی دوچرخه سواری در ماده استقامت به شرح زیر است:
 محمد گنج خانلو، بهنام آرین، مهدی علمایی، حمید پورهاشم، بهرام نجفی، مهدی مازوت چی، علی اصغر موسی زاده، خلیل خورشیدی، محمد رجبلو، سعید صفرزاده، مرتضی رضوانی و امیر کلاه دوز.
گفتنی است بر اساس جایگاه فدراسیون دوچرخه سواری ایران  در رنکینگ فدراسیون جهانی این رشته ورزشی، یک سهمیه برای دوچرخه سواری استقامت در المپیک 2020 توکیو برای ایران در نظر گرفته شده است که بهترین ورزشکار در اردوهای آتی و مسابقات پیش روی این تیم به تشخیص کادرفنی جواز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهد کرد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در ماده استقامت، اواخر اسفندماه سال جاری و به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید