کارگاه آموزشی "مدیریت داوطلبی در ورزش"ویژه نیروهای داوطلب حاضر درهمایش ملی زن و ورزش برگزار شد

کارگاه آموزشی "مدیریت داوطلبی در ورزش"ویژه نیروهای داوطلب حاضر درهمایش ملی زن و ورزش برگزار شد
باحضور٣٠ نفر از داوطلبین حضور در همایش ملی زن و ورزش، کارگاه آموزشی مدیریت داوطلبی در ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، از مهمترین مباحثی که در این کارگاه یک روزه توسط مدرسین کارگاه دکتر سارا کشکر و دکتر الهام جعفری به شرکت کنندگان ارائه شد می توان به این موضوعات اشاره کرد: مبانی مدیریت داوطلبی در ورزش و آموزش و سازماندهی نیروهای داوطلب در رویدادهای المپیک.
همچنین دراین کارگاه، شرح وظایف داوطلبین براساس نیازمندی کمیته های برگزاری همایش به آنها آموزش داده شد تا با آمادگی کامل دربرگزاری هرچه با شکوه تر همایش ملی زن و ورزش حاضرشوند وگامی موثر درتوسعه نهضت داوطلبین برداشته شود.
در همایش ملی زن و ورزش که با محوریت "فرهنگ، جامعه و ورزش زنان"،"زن و ورزش همگانی" و "زن و ورزش قهرمانی"برگزار خواهد شد، روسای فدراسیون های ورزشی، نواب رئیس بانوان فدراسیونهای ورزشی، اساتید دانشگاهی، مدیران و همچنین فعالان حوزه ورزش زنان حضور خواهد داشت.
لازم به ذکر است همایش مذکور در تاریخ سه شنبه 24 آذرماه توسط کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید