اردوی نهایی متصل به اعزام بانوان کاراته باز در آکادمی

اردوی نهایی متصل به اعزام بانوان کاراته باز در آکادمی
ورزشکاران اعزامی به مسابقات کاراته وان شیلی در بخش بانوان، اردوی متصل به اعزام خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران حاضر در اردوی نهایی تیم ملی کاراته بانوان از روز گذشته آخرین مرحله از اردوهای خود را پیش از اعزام به مسابقات کاراته وان شیلی، زیر نظر سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان آغاز کردند.
حمیده عباسعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن منفی 61 کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن منفی 55 کیلوگرم و سارا بهمن یار در منفی 50 کیلوگرم چهار کاراته کای اعزامی به مسابقات مذکور هستند که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات تخصصی کاراته و همچنین تمرینات میدانی و کار با وزنه خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
این مرحله از اروهای تیم ملی کاراته بانوان تا یکشنبه 15 دی ماه در این مجموعه پیگیری خواهد شد و اعضای تیم 16 دی به کشور شیلی اعزام خواهند شد.
گفتنی است سمانه خوش قدم به عنوان سرمربی، بی تا سبزی به عنوان مربی بدنساز، حمیرا شرافتی به عنوان سرپرست و سروین نصرتی پزشک تیم، اعضای کادرفنی، پزشکی و سرپرستی این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
مسابقات کاراته وان شیلی طی روزهای 20 لغایت 22 دی ماه 1398 برگزار خواهد شد.

  


۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید