کارگاه بیومکانیک آسیب ACL برگزار شد

کارگاه بیومکانیک آسیب ACL برگزار شد
بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، صبح امروز اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان کارگاه بیومکانیک آسیب ACL نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این کارگاه یک روزه با حضور 55 نفر از علاقمندان به مبحث تشخیص آسیب ACL و آزمون های بیومکانیک مرتبط با این آسیب در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
مهدی چراغی مدیر کارگاه مذکور اهداف بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش آکادمی را از برگزاری این کارگاه چنین عنوان کرد: 1. شناخت و آشنایی مربیان با مکانیزم های آسیب ACL ، 2. آشنایی و بکارگیری آزمون های بیومکانیکی کاربردی برای مربیان در غربالگری و شناخت مکانیزم های احتمالی آسیب ACL ورزشکاران ، 3. آشنایی با حرکات موثر پیشگیری از آسیب و طبقه بندی آنها جهت اجرا و پیاده سازی بر روی ورزشکاران به منظور کاهش نرخ احتمالی آسیب ACL  از
مهمترین سرفصل‌هایی که توسط اساتید کارگاه مذکور در دو بخش تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه شد می توان به این موارد اشاره کرد:
اپیدمیولوژی آسیب ACL توسط دکتر الهام شیرزاد، آزمون های بیومکانیکی مرتبط با آسیب ACL توسط مسعود صبیانی، جعفر کتابچی و دکتر الهام شیرزاد و تمرینات پیشگیری از آسیب توسط مهدی چراغی.
لازم به ذکر است در پایان این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود، به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اعطاء شد. 
  


۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید