آکادمی ملی المپیک میزبان آزاد کاران

آکادمی ملی المپیک میزبان آزاد کاران
دعوت شدگان به تیم ملی کشتی آزاد، اردوی آماده سازی خود را طی روزهای 4 لغایت 23 دی ماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از پایان مسابقات کشتی قهرمانی جهان که با مقام چهارمی تیمی و کسب دو سهمیه المپیک توسط رضا اطری در 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در 86 کیلوگرم برای کشتی ایران پایان یافت، اعضای تیم ملی کشتی آزاد که به دلیل باقی ماندن چهار سهمیه از شش سهمیه کامل خود برای حضور در رویداد بزرگ المپیک روزهای دشواری را پشت سر می گذارند، اردوی شبانه روزی خود را برای حضور در رویدادهای پیش رو در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
این تیم اواخر دی ماه در چهار وزن به تورنمنت بین المللی ایتالیا که جزو مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی می باشد اعزام خواهد شد که بهنام احسان پور در 61 کیلو گرم، یونس امامی در 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 92 کیلو گرم و امیر حسین زارع در وزن 125 کیلوگرم ورزشکاران اعزامی به این مسابقات را تشکیل خواهند داد.
گفتنی است رضا اطری، بهنام احسان پور، یونس امامی، حسن یزدانی (که دوران درمان مصدومیت خود را سپری می کند)، علیرضا کریمی، محمد نخودی، مهدی عشقی و امیر حسین زارع دعوت شدگان به اردوی این تیم را تشکیل می‌دهند که در آینده ای نزدیک اسامی 10 کشتی گیر دیگر برای حضور در اردوهای آماده سازی این تیم توسط کادرفنی اعلام خواهد شد.
گفتنی است تیم ملی کشتی آزاد دو مسابقه گزینشی دیگر را اوایل سال آینده پیش رو خواهند داشت.  8 لغایت 10 فروردین 1399 در رقابت های گزینشی قهرمانی آسیا و در روزهای 11 الی 14 اردیبهشت دومسابقه گزینشی جهانی هستند که آزادکاران در آنها شرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است اسامی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به شرح زیر است:
سرمربی: غلامرضا محمدی، مربیان: ابراهیم مهربان، عباس حاجی کناری و مسعود مصطفی جوکار، مربی بدنساز: دکتر مرتضی بهرامی نژاد، متخصص تغذیه: دکتر رامین امیر ساسان، ماساژور: امیر شیخی و مدیر فنی: محسن کاوه.

۷ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید