برگزاری گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استانها در آکادمی ملی المپیک

برگزاری گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استانها در آکادمی ملی المپیک
نخستین روز از گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، صبح امروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک و با سخنان دکتر تقی زاده معاون امور حقوقی مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان اغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در گردهمایی مدیران کل استانها که با حضور معاونین توسعه مدیریت و منایع استانها و همچنین مدیران حقوقی استانها همراه بود، جمشید تقی زاده ضمن خیر مقدم به حاضرین در حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در بخش نخست، ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ را مورد بررسی قرار داد.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در نوبت عصر این گردهمایی دو روزه، ظرفیت قانونی ماده ۵ الحاق ۲، ظرفیت قانونی ماده ۶ و مبحث خیرین ورزشیار به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.
همچنین مقرر است عصر امروز علاوه بر ارائه مباحثی از دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور، ملابیگی معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری ضمن حضور در این گردهمایی به سوالات حاضران پاسخ دهد.
شایان ذکر است در دومین روز از این همایش، مباحث مرتبط با معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، املاک و مستند سازی، امور مجلس و استانها تبیین خواهد شد.
۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید