دعوت شدگان به تیم ملی جودو نوجوانان در آزمون های آمادگی جسمانی

دعوت شدگان به تیم ملی جودو نوجوانان در آزمون های آمادگی جسمانی
جودوکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 49 جودوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جودو نوجوانان که نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را به میزبانی سالن شهید کپکانیان تهران پشت سر گذاشتند، به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمون های مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
مدال آوران جودو قهرمانی نوجوانان کشور که مهرماه سال جاری و به میزبانی استان زنجان برگزار شد، به همراه نفرات برتر این مسابقات که به تشخیص کادرفنی جواز حضور در اردوی مذکور راه دریافت کردند، در حضور ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان در این آزمون ها حضور یافتند.
رستمی در رابطه با این اردو گفت: با توجه به تعلیق ظالمانه جودو، فدراسیون جودو و کادرفنی تیم ملی جودو نوجوانان فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبدیل کردن این موقعیت به فرصتی مناسب برای آینده سازی این رشته ورزشی، با هماهنگی مربیان استانی از بهترین های جودو در رده سنی نونهالان نیز برای حضور در اردوی مذکور دعوت شد. 
وی افزود: دعوت شدگان به اردو، دوشنبه 11 آذر در مسابقات درون اردویی که در حضور کادرفنی تیم ملی و داوران رسمی فدراسیون جودو برگزار شد حضور یافتند.
رستمی در رابطه با نتایج این مسابقات گفت: رئیس فدراسیون جودو نگاه ویژه ای به تمامی اردونشینان این تیم داشته و تأکید کردند که بازنده های مسابقات انتخابی حذف نخواهند شد بلکه تمامی 49 ورزشکار حاضر در این مسابقات در غالب دو گروه الف (دارای شرایط سنی نوجوانان) و گروه ب که از شرایط سنی نونهالان برخوردار هستند اردوهای آتی تیم را تشکیل خواهند داد.
ایوب رستمی ضمن بیان اینکه تاریخ دقیق مرحله بعدی اردوهای تیم ملی جودو نوجوانان هنوز مورد تأیید فدراسیون قرار نگرفته گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در کادرفنی تیم، مدت زمان اردوهای آینده را برای گروه الف 10 تا 14 روز در ماه و برای گروه ب که از شرایط سنی کمتری برخوردار هستند 4 روز در ماه که بیشتر اختصاص به کارهای آموزشی خواهد داشت در نظر گرفته ایم که پس از تأیید فدراسیون به مرحله اجرا خواهد رسید.
گفتنی است علاوه بر ایوب رستمی، محمدرضا غفاری و بهزاد وحدانی به عنوان مربی و محمد سعید قهرمانی به عنوان مربی بدنساز، هدایت تیم ملی جودو نوجوانان را در اردوهای این تیم بر عهده دارند.


۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید