دعوت شدگان به تیم ملی جودو جوانان تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی جودو جوانان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو جوانان، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، محمد مهدی ذاکری مربی تیم ملی جودو جوانان در خصوص اردو و آزمون های صبح امروز این تیم گفت: پس از پایان مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که طی روزهای 22 و 23 آبان ماه به میزبانی شهر ایلام برگزار شد، 35 جودوکاری که از لحاظ فنی و سنی شرایط حضور در اردوهای تیم ملی را داشتند به نخستین مرحله از این اردوها دعوت شدند.
وی افزود: تمرینات تیم ملی جودو جوانان از 8 آذر در مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم آغاز شده است و ورزشکاران اردونشین، طی سه روز علاوه بر آزمون های فنی و سلامت، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند تا پس از اعلام نتایج این آزمون ها و در نهایت مسابقات انتخابی که در تاریخ 12 آذر برگزار خواهد شد، کادرفنی به ترکیب نهایی برسد.
ذاکری شرایط حاکم بر این روزهای جودو ایران را فرصت مغتنمی برای پشتوانه سازی این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جودو دائماً در حال پیگیری وضعیت این روزهای جودو و رفع تعلیق ظالمانه این رشته ورزشی هستند.
وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقات جودو جوانان آسیا در تقویم فدراسیون آسیایی این رشته ورزشی قرار دارد. ما نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و برپایی اردوهای منظم، آمادگی این را داریم تا در صورت رفع تعلیق، در مسابقات مذکور که در سال آینده میلادی و به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد حضور پیدا کنیم.
شایان ذکر است تیم ملی جودو جوانان در مرحله گذشته مسابقات جودو قهرمانی آسیا در چین تایپه، با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مجموع مقام چهارم این رقابت ها را کسب کرد.
گفتنی  است علاوه بر محمدرضا حاج یوسف زاده (سرمربی)، محمد مهدی ذاکری و محمد علی محمدی به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی جودو جوانان را در این اردو تشکیل می دهند.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید