کارگاه بررسی نتایج تست های فیزیولوژی و طراحی تمرین بر اساس این نتایج

کارگاه بررسی نتایج تست های فیزیولوژی و طراحی تمرین بر اساس این نتایج

 

 

بخش فیزیولوژی مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک درتاریخ 8و 9 آبان ماه اقـدام به برگـزاری اولین کارگاه 2 روزه بررسی نتایج تست های فیزیولوژیکی و طراحی تمرین بر اساس این نتایج  به مدیریت آقای دانیال تیماجی در محل آکادمـی ملی المپیـک و پارالمپیـک نموده است.

هدف از برگزاری این کارگاه 2 روزه که با حضور 108 نفر از مربیان،ورزشکاران،دانشجویان و دبیران برگزار شد، آشنایی مخاطبین با آزمون های آزمایشگاهی و میدانی شاخص های  فیزیولوژیکی ورزشکاران و راه های بهبود عملکرد آنها با استفاده از  تحلیل اطلاعات حاصل از این آزمون ها بوده است.

شرکت کنندگان در این کارگاه در ابتدا با داده های سیستم قلب و عروق و کاربرد آنها در طراحی تمرینات آشنا شدند، سپس در بخش عملی با دستگاه گاز آنالایزر و روند انجام تست و خروجی های دستگاه را از نزدیک مشاهده کردند. همچنین نحوه اندازه گیری لاکتات خون و قند خون را در حین یک تمرین فزاینده آموختند و نتایج حاصل از این آزمون ها را بررسی کردند. در پایان روز اول شرکت کنندگان، ضمن آموزش کار بادستگاه های آزمون وینگیت دست و پا ، روش های بهبود عملکرد ورزشکاران را با بهره گیری از نتایج این آزمون ها آموختند. در دومین روز این کارگاه نتایج آخرین مطالعات معتبر به شرکت کنندگان ارائه شد. همچنین روش های نیمه آزمایشگاهی سنجش فاکتورهای فیزیولوژیکی به صورت عملی تدریس شد و شرکت کنندگان به صورت گروه های چند نفره هر یک از آزمون ها را اجرا کردند.

مدرسین کارگاه :

دکتر هیوا رحمانی، دکتر مرتضی بهرامی نژاد، آقای جواد شفیعی و آقای دانیال تیماجی.

 

۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید