اسکواش بازان تست دادند

اسکواش بازان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکواش آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مسعود ضیاءالدینی سرمربی تیم های ملی آقایان اسکواش در رابطه با این آزمون و اردوهای آماده سازی تیم گفت: پس از اعلام فراخوان فدراسیون اسکواش در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اسکواش بزرگسالان که شهریورماه به هیأت های استانی سراسر کشور ارسال شد، 50 ورزشکار برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
وی افزود: پس از پایان این مسابقات که طی روزهای 23 لغایت 27 شهریور به میزبانی کمپ دائمی تیم های ملی اسکواش در تهران برگزار شد، در نهایت و به تشخیص کادرفنی تیم ملی علیرضا شامل، نوید ملک صابر و سجاد زارعیان جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
سرمربی تیم های ملی اسکواش آقایان گفت: 11 لغایت 12 آبان ماه سال جاری مسابقات انتخابی دیگری بین سه نفر دوم مسابقات مذکور ( سهیل شاملی، سمیع الله قاصد آبادی، سید محمد رضا ضیاء کاشانی) برگزار خواهد شد و از این بین یک ورزشکار دیگر به اردوهای تیم دعوت خواهد شد.
ضیاءالدینی در ادامه گفت: پیش از اعزام تیم ملی به مالزی محل برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا و به جهت بهبود عملکرد بازیکنان پنج مرحله اردوی سه روزه برای آماده سازی تیم در نظر گرفته ایم که نخستین مرحله از این اردوها روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا 25 مهرماه ادامه دارد. همچنین در فواصل این اردوها، اردونشینان در تورنمنت ها و مسابقات داخلی و خارجی زیر نظر فدراسیون شرکت خواهند کرد.
وی در پایان ضمن اشاره به امکانات فوق العاده کشور مالزی در رشته ورزشی اسکواش گفت: پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، اعضای تیم ملی به مالزی محل برگزاری این رقابت ها اعزام خواهند شد تا در اردوی 3 هفته‌ای و نهایی خود شرکت کنند.
لازم به ذکر است علاوه بر مسعود ضیاءالدینی، محمد حسین جعفری به عنوان مربی و جواد شفیعی به عنوان مسئول دپارتمان بدنسازی تیم های ملی اسکواش کار هدایت این تیم را انجام می دهند.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان طی روزهای 5 لغایت 9 فروردین 1399 در شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید