نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با مسئولین موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار شد

نشست مشترک آکادمی ملی المپیک  با مسئولین موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار شد
صبح امروز نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با مسئولین موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، در راستای تقویت فرآیند آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری موزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این نشست که صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، دکتر قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک گزارشی جامع از فعالیت های مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک در زمینه خدمات‌دهی به جامعه ورزش کشور را به مسئولین موزه تشریح کرد.
وی در خصوص دپارتمان های تازه تأسیس در این آکادمی (دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش، دپارتمان قلب ورزشی و دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی)، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی، انجام معاینات قلبی عروقی اعضای تیم های ملی، همکاری با جمعیت امام علی (ع) در زمینه توسعه اجتماعی ورزش و نشریه علمی خبری المپین توضیحاتی را به حاضرین ارائه کرد.
دکتر قراخانلو در ادامه ضمن ارائه پیشنهاد راه اندازی دپارتمان هنر و ورزش در موزه ملی ورزش گفت: آکادمی ملی المپیک با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد آماده همکاری با موزه ملی ورزش در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و .... می باشد.
در ادامه حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ضمن اشاره به این موضوع که کاری موازی با آکادمی در موزه ملی ورزش انجام نمی گیرد گفت: ما در موزه ملی ورزش آمادگی کامل داریم تا از خروجی پروژه‌های تاریخ شفاهی ورزش و نشریه المپین آکادمی بهره ببریم.
لازم به ذکر است در ادامه این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی‌مابین آکادمی ملی المپیک با موزه ملی ورزش منعقد گردد.
گفتنی است در این نشست علاوه بر رضا قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک و حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش، ناهید کریمی مسئول توسعه ارزش های المپیک و محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک، هایده صیرفی معاون پژوهش و توسعه و امیر بالزاده مسئول آموزش موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک حضور داشتند.
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید