اعضای تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح تست دادند

اعضای تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح تست دادند
ورزشکاران راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح اعزامی به المپیک نظامیان جهان، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی و ورود به اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح که با حضور 68 تکواندوکار منتخب از سازمان های نیروهای مسلح در تاریخ 22 تیرماه برگزار شد، 22 هوگوپوش جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
در نهایت و با برگزاری چهار مرحله اردو که با چهار دور مسابقات انتخابی همراه بود، کادرفنی تیم به ترکیب اصلی و اعزامی به المپیک نظامیان جهان رسید که این نفرات صبح امروز و در حضور محمدرضا زوار سرمربی خود در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
پنجمین و آخرین مرحله از اردوهای تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح از 28 شهریور و به میزبانی دانشگاه افسری امام حسین تهران آغاز شده و اردونشینان این تیم در تاریخ 26 مهرماه به چین محل برگزاری مسابقات ذکر شده اعزام خواهند شد.
اسامی هوگوپوشان اعزامی به المپیک نظامیان جهان در اوزان مختلف به شرح زیر است:
54- کیلوگرم: ایمان اکبر زاده
58- کیلوگرم: محمد حسین پلنگ افکن
63- کیلوگرم: کامران مردانی پور
68- کیلوگرم: محمد مهدی عمادی
74- کیلوگرم: امیر محمد بخشی
80- کیلوگرم: عرفان ناظمی
87- کیلوگرم: بابک عباسی
87+ کیلوگرم: حسن باغ گرایی
گفتنی است علی نعیمی، مهدی لطفی و بهرام دهخواری مربیان تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح در کنار محمدرضا زوار کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات تکواندو المپیک نظامیان جهان (سیزم)، طی روزهای 30 مهر لغایت 4 آبان ماه 1398 و به میزبانی ووهان چین برگزار خواهد شد.
 

۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید