دومین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی درسال جاری برگزار می شود

دومین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی درسال جاری برگزار می شود
مصاحبه ورودی علاقمندان به شرکت در هشتمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی، توسط مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک برای دومین بار طی سال جاری اقدام به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مهارت های ذهنی کرده است.
دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی با بیان اینکه سال 98 پرکارترین سال این مرکز از لحاظ تربیت نیروی انسانی بوده است گفت: هر چه جلوتر می رویم بازخوردهای بهتری را از عملکرد خود در خصوص برگزاری دوره های آموزشی میگیریم. دلیل آن هم این است که در حال حاضر دانشگاه ها بیشتر بر جنبه نظری تربیت روانشناس کار می کنند اما ما در آکادمی ملی المپیک بر جنبه های عملی تربیت روانشناس تأکید داریم.
دکتر واعظ موسوی در ادامه و در خصوص نحوه انجام مصاحبه گفت: مصاحبه ورودی ما هم جدی و هم معیارهای روشنی دارد . ما نظرمان این است که اگر در مصاحبه ورودی سخت گیر‌تر باشیم نیروی انسانی کارآمدتری تربیت خواهیم کرد. به همین خاطر معیارهای مشخصی را برای ورود قرار دادیم.
وی گفت: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و تجربه ورزشی قابل ذکر و همچنین سابقه علمی درخشان و علاقمندی به کار در حیطه مهارت های ذهنی از جمله این معیارها بود.
لازم به ذکر است 21 نفر از علاقمندان به حضور در دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در این مصاحبه شرکت کردند. قبول شدگان در این مصاحبه ها وارد 100 ساعت دوره نظری شده و در ادامه در صورت قبولی وارد 300 ساعت دوره کارورزی خواهند شد تا پس از قبولی در کل دوره به عنوان مربی مهارت های ذهنی مشغول به کار شوند.
۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید