کارگاه آزمون های فانکشنال

کارگاه آزمون های فانکشنال
کارگاه یک روزه آزمون های فانکشنال (FMS), (SFMS), Y Balance, FCS، شنبه 23 شهریور توسط بخش سنجش آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، جواد شفیعی مسئول بخش سنجش آکادمی ملی المپیک و مدیر دوره مذکور در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: به جهت ارتقاء علمی مربیان و ورزشکاران تیم های ملی و دیگر مخاطبین و علاقمندان به مبحث تمرینات فانکشنال، اولین کارگاه آموزشی آزمون های فانکشنال که در دو حیطه ورزش قهرمانی و سلامت کاربرد دارد برگزار خواهد شد.
وی افزود: مخاطبین این کارگاه آموزشی را علاوه بر ورزشکاران و مربیان تیم‌های ملی و باشگاهی، دانشجویان رشته تربیت بدنی تشکیل می‌دهند.
جواد شفیعی در ادامه و در رابطه با مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد گفت: آشنایی با تاریخچه، ضروریات و اهداف آزمون های فانکشنال و روش های ارزیابی فانکشنال به دو صورت تئوری و عملی جزو مهمترین موضوعاتی است که توسط دکتر علیرضا شهاب عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال و مرتضی صفری به مخاطبین ارائه می شود.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این دوره ضمن دریافت گواهی شرکت در دوره، 10 امتیاز پیش نیاز شرکت در دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی را کسب خواهند کرد.
دوره عالی مربیگری بدنساز ویژه آقایان آذرماه و بانوان در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید