در آکادمی ملی المپیک برگزار شد: کارگاه آمادگی ذهنی مسابقه، ویژه اعضای تیم ملی اسکواش

در آکادمی ملی المپیک برگزار شد:
کارگاه آمادگی ذهنی مسابقه، ویژه اعضای تیم ملی اسکواش
صبح امروز و توسط مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک، کارگاه آمادگی ذهنی مسابقه (ویژه اعضای تیم ملی اسکواش اعزامی به بازی‌های آسیایی) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ادامه کارگاه‌های آموزشی مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک جهت تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، کارگاهی با عنوان آمادگی ذهنی مسابقه، ویژه ورزشکاران اعزامی تیم ملی اسکواش به بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شد.
در این کارگاه مباحثی نظیر: سرسختی ذهنی، روتین‌های مسابقه‌ای، ملاحظات روان‌شناختی قبل و حین مسابقه، تحلیل روان‌شناختی فیلم مسابقات و ... به شرکت‌کنندگان ارائه شد.
مجدالدین مستعان و میترا رضوانی‌دهاقانی از کارشناسان مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک که از روان‌شناسان ورزشی تیم‌های ملی هم هستند، کار تدریس این کارگاه را بر عهده داشتند.
علاوه بر تیم ملی اسکواش بزرگسالان در هر دو بخش آقایان و بانوان که به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد، تیم‌های ملی اسکواش جوانان آقایان و بانوان هم به مدت دو سال تحت مشاوره‌های روان‌شناسی و تمرینات آمادگی ذهنی مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک قرار دارند.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید