با حضور در آکادمی ملی المپیک: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین پیگیری شد

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین پیگیری شد
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اسکی آلپاین در دو بخش جوانان و بزرگسالان، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 13 اسکی‌باز دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین آقایان که اواخر سال جاری مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش‌رو دارند، با حضور در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر علیداد ساوه‌شمشکی سرمربی این تیم به تمرینات هوازی پرداختند.
هفت اسکی‌باز بزرگسال و شش اسکی‌باز جوان حاضر در این اردو که همگی جزو نفرات برتر مسابقات لیگ و تورنمنت‌های بین‌المللی سال گذشته هستند، از دو هفته پیش اردوی خود را که اختصاص به تمرینات هوازی دارد، در پیست‌های دیزین و شمشک آغاز کرده‌اند.
دور نخست اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن ملی‌پوشان این تیم تا اواخر آبان‌ماه و پیش از شروع فصل اسکی در ایران، اردوهای شبانه‌روزی خود را که اختصاص به تمرینات بدنسازی دارد، در آکادمی ملی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
اعضای تیم ملی اسکی آلپاین، تمرینات فنی خود را اوایل آذرماه سال جاری آغاز خواهند کرد و تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی که بهمن‌ماه 97 و به میزبانی سوئد برگزار خواهد شد، به مدت دو ماه و نیم در پیست‌های بین‌المللی داخلی به تمرین خواهند پرداخت. همچنین اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین جوانان، خود را برای مسابقات جهانی در این رده‌سنی آماده می‌کنند که هنوز مکان و زمان این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی اسکی مشخص نشده است.
اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین به شرح زیر است:
بزرگسالان: حسین ساوه‌شمشکی، پوریا ساوه‌شمشکی، بهنام کیا‌شمشکی، نیما بهاء، مرتضی جعفری، امیر‌پوریا ساوه‌شمشکی و محمد کیا‌دربند‌سری.
جوانان: محمد ساوه‌شمشکی، علی علیزاده، اسماعیل ساوه‌شمشکی، علیرضا صید، پارسا تقی‌بخشی و امیرحسین رجبی.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید