با حضور در آکادمی ملی المپیک: ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان تست دادند
اعضای تیم ملی بدمینتون بانوان، جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 11 بدمینتون‌باز دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان با هدف حضور در رویدادهای مهم و بین‌المللی پیش‌رو، برای دومین‌بار طی سال جاری در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
پس از پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون دختران در سال 96 که در پنج مرحله و با شرکت پنج تیم تهران، گلستان، دانشگاه آزاد، دیهیم و شهرداری شاهرود برگزار شد، کادرفنی تیم ملی با توجه به این مسابقات و همچنین رنکینگ دختران بدمینتون‌باز، اقدام به دعوت از 22 ورزشکار برتر این رشته ورزشی کرد. دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون بانوان، طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت‌ماه 97 در اولین دوره مسابقات بدمینتون جایزه بزرگ ایران و انتخابی تیم ملی حضور یافتند و پس از پایان این مسابقات و بازبینی کادرفنی از تست‌های آمادگی جسمانی و مسابقات ذکر شده، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون بانوان در تهران آغاز شد.
اعضای این تیم در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود، از 27 مردادماه سال جاری و به میزبانی کرمانشاه، اولین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور و انتخابی تیم ملی را پیش‌رو خواهند داشت تا در پایان این مسابقات و به تشخیص کادرفنی این تیم، نفرات برتر برای حضور در مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی معرفی شوند.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان به شرح زیر است:
ثریا آقایی، ثمین عابدخجسته، هاجر کبیری، الهه سپیدان، هاله همدانچی، ستایش عبدالکریمی، یگانه کرمانی، یسری بیگی، صفورا زمانلو، پگاه کامرانی و الناز فیض‌منش.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید