صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک: تمرین آماده‌سازی تیم ملی بوکس اعزامی به بازی‌های آسیایی پیگیری شد

صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک:
تمرین آماده‌سازی تیم ملی بوکس اعزامی به بازی‌های آسیایی پیگیری شد
سه ورزشکار اردونشین و اعزامی تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از پایان مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سال 96، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بوکس به منظور حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، از دی‌ماه 1396 و با حضور 40 بوکسور برتر مسابقات لیگ آغاز شد.
اردونشینان تیم ملی بوکس علاوه بر هشت مرحله اردوی آماده‌سازی که تا‌کنون در داخل کشور برگزار کرده‌اند، طی هشت ماه گذشته و برای کسب آمادگی بیشتر برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی، در چهار تورنمنت بین‌المللی بلغارستان، قزاقستان، مغولستان و تایلند شرکت کرده‌اند. سه بوکسور برتر و جوان تیم اعزامی به اندونزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی، علاوه بر کسب نتایج خوب در مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم، در چهار تورنمنت ذکر شده هم نتایج قابل قبولی را کسب کرده و موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی‌های آسیایی شده‌اند.  
تمرینات آماده‌سازی این تیم در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر که اختصاص به تمرینات بدنسازی و فنی دارد، در آکادمی ملی المپیک و سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب در حال پیگیری است.
ملی‌پوشان اعزامی تیم بوکس به بازی‌های آسیایی را این نفرات تشکیل می‌دهند: امید احمدی‌صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده در وزن 69 کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم.
هدایت تیم ملی بوکس در این بازی‌ها، بر عهده اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری مربی این تیم خواهد بود.
مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی، در هفت وزن برگزار می‌شود و تیم ایران به تشخیص کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، تنها در سه وزن به این مسابقات اعزام خواهد شد.
۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید