به منظور حضور در مسابقات جهانی پاراگوئه: دعوت شدگان به اولین تیم ملی پدل ایران تست دادند

به منظور حضور در مسابقات جهانی پاراگوئه:
دعوت شدگان به اولین تیم ملی پدل ایران تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین تیم ملی پدل ایران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از دعوت کمیته پدل فدراسیون اسکواش از 32 ورزشکار برتر مسابقات داخلی سال 96 برای حضور در اردوی تیم ملی پدل، این ورزشکاران در مسابقات انتخابی که زیر نظر کمیته پدل برگزار شد شرکت کردند که در نهایت 18 ورزشکار جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند.
دعوت‌شدگان به تیم ملی پدل، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند تا پس از ارزیابی و جمع بندی کمیته پدل از این آزمون‌ها و همچنین مسابقات درون اردویی، هشت ورزشکار برتر برای ادامه اردوهای آماده‌سازی و اعزام به مسابقات مقدماتی پدل قهرمانی جهان به این تیم دعوت شوند.
مرحله مقدماتی پدل قهرمانی جهان با حضور 16 کشور، در پنج گروه و به میزبانی کشورهای استرالیا، بلژیک، آمریکا، لهستان و هلند برگزار خواهد شد و تیم ایران در رقابت‌هایی که به میزبانی استرالیا برگزار خواهد شد، با  استرالیای میزبان و ژاپن به رقابت خواهد پرداخت تا در نهایت تیم نخست این مسابقات به صورت مستقیم به مرحله نهایی پدل قهرمانی جهان راه پیدا کند.
در ادامه، تیم دوم گروه‌های چهارگونه این موقعیت را دارند تا در مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط فدراسیون جهانی پدل، در کشور بلژیگ برگزار خواهد شد شرکت کرده و جواز حضور در دور نهایی مسابقات جهانی را که به میزبانی پاراگوئه برگزار می‌شود را کسب کنند.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی پدل را این نفرات تشکیل می‌دهند: محمدعلی فرهت، مازیار حکیمی، امیرعلی سلیمانی، محمدامین زرافشان، آرشام مرادی‌نژاد، سهراب درفشی، امیرسینا صالح، آریا روغنی، مازیار یاوری، پدرام زنجانی، حمید مبارکی، دانیال مدنی، سعید آوک، حمید سربازی، سعید رحیمی، امیرعلی صدقی‌نسب، وحید رضایی و امیرمحمد ادب‌جو.   
۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید