بازدید نایب رئیس فدراسیون جهانی ساواته از امکانات آکادمی ملی المپیک

بازدید نایب رئیس فدراسیون جهانی ساواته از امکانات آکادمی ملی المپیک
نایب رئیس فدراسیون جهانی ساواته ضمن بازدید از امکانات آکادمی ملی المپیک با دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست این آکادمی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ژوئل دومژ نایب رئیس فدراسیون جهانی، نایب رئیس کنفدراسیون اروپا و رئیس فدراسیون ساواته فرانسه به همراه ژان باسکال سانترو مدرس بین المللی و فرانسوی ساواته و همچنین حمیدرضا حصارکی رئیس انجمن ساواته ایران که عهده دار عنوان ریاست کنفدراسیون ساواته آسیا و عضو هیات رئیسه جهانی ساواته نیز می باشد، ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک و دیدار با دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک، از امکانات و تجهیزات این آکادمی بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید دکتر باقرزاده ضمن معرفی اجمالی بخش های مختلف آکادمی ملی المپیک که به عنوان محل تمرینات برتر ورزشکاران تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی شناخته می شود، در خصوص نحوه سرویس دهی این مراکز نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی و مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه توضیحاتی را ارائه کرد.
سرپرست آکادمی ملی المپیک در ادامه خطاب به میهمانان فرانسوی خود گفت: آکادمی ملی المپیک در صورت لزوم و با تمام امکاناتی که در اختیار دارد پذیرای تیم های ملی فرانسه در رشته های مختلف ورزشی می باشد.
در ادامه ژوئل دومژ نایب رئیس فدراسیون جهانی ساواته که از امکانات موجود در این مجموعه به وجد آمده بود، ضمن ابراز خرسندی از وجود تجهیزات پیشرفته موجود در این آکادمی، تمایل خود را برای همکاری با مدیران و مسئولین این مجموعه ابراز داشت.
لازم به ذکر است این هیات فرانسوی که متشکل از نایب رئیس فدراسیون بین المللی ساواته، رئیس کنفدراسیون ساواته اروپا، رئیس فدراسیون ساواته فرانسه و مدرس بین المللی ساواته، جهت حضور در سمینار فنی و مربیگری ساواته که طی روزهای 21 و 22 دیماه سال جاری و به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب استان البرز برگزار می شود. 
۱۹ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید