ملی پوشان فریزبی در آزمونهای پزشکی و آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند

ملی پوشان فریزبی در آزمونهای پزشکی و آمادگی جسمانی
 آکادمی ملی المپیک شرکت کردند
صبح امروز 36 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی فریزبی آقایان ( سبک آلتیمیت ) در آزمونهای پزشکی و آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور که شهریور ماه امسال با حضور 10 تیم و به میزبانی مجموعه ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار شد، 80 ورزشکار برتر به نخستین اردوی تیم ملی فریزبی آلتیمیت چمنی دعوت شدند.
محبوبه یوسفیان نایب رئیس بانوان و رئیس کمیته تیمهای ملی انجمن فریزبی در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت: پس از گذشت سه مرحله اردو، اردوی چهارم این تیم از صبح امروز و هم زمان با انجام تست های پزشکی، آمادگی جسمانی و مهارتی که در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است آغاز شده است.
یوسفیان در ادامه ضمن بیان اینکه به دلیل محدودیت زمانی اردوها در مدت زمان بسیار کوتاهی برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این اردوها، ارائه برنامه های بدنسازی و تخصصی از سوی کادر فنی به اعضای تیم ملی است تا تمرینات آماده سازی خود را در استان های خود و به صورت خصوصی برگزار کنند.
رئیس کمیته تیم های ملی فریزبی در خصوص تورنمنتی که به زودی در ایران برگزار می شود گفت: از 16 کشور دعوت به عمل آمده است تا در مسابقات بین المللی فریزبی ایران که ابتدای اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت کنند.
رشته ورزشی فریزبی دارای 40 سبک بازی است که کمتر از 10 سبک آن مانند فری استایل، دبل دیسک و آلتیمیت که محبوب ترین سبک این رشته است به طور رسمی توسط فدراسیون جهانی فریزبی حمایت می شود.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی فریزبی که در آزمونهای آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل می دهند:
سهیل باقری، علی روحی، آرش سوری، شاهین باقری، سهیل بتویی، علی اصغر گوهری، امیر حسین مدینه خرمی، مسعود فتاحی، انوش کمانکش، محسن غضبان زاده، فرشید مرادی، محمد حسین فردوسی پور، محید سعودی، رامین احمدی محمدی، میلاد شادبخت، رضا عطاپور، سید طالب سجادی اصل، ابوالفضل کریمی، آرش فرخی، سجاد محمودی، علی اکبر ونایی، محمد فرخی، ابراهیم موسی فخری صیاد، مسعود تقی زاده، میلاد شهیادی، محمد عمیدی، علی وظیفه خواه، علیرضا ذاکریان، علی باقری، علی موحدی مقدم، علی اصغر کردلو، وحید مولوی، علی عبدالعلی زاده، رضا صراطی، احسان روزبه، وحید آخشی و احمد رضا خلیلی.
۵ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید