دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین ویژه مربیان تیم های ملی آغاز شد

دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین ویژه مربیان تیم های ملی آغاز شد
صبح امروز توسط دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان و با همکاری آکادمی ملی المپیک، دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، طبق سهمیه ای که دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون های ورزشی و در خصوص این دوره آموزشی در نظر گرفته بود، دو مربی آقا و دو مربی خانم در دو سطح پایه و بزرگسالان از هر رشته ورزشی در دوره تغذیه و مکمل های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است حضور دارند.
گفتنی است به دلیل استقبال خوبی که از سوی فدراسیون های ورزشی و مربیان تیم های ملی در خصوص حضور در این دوره آموزشی شده است، دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان را بر این داشت تا شرکت کنندگان دوره که حدود 200 مربی در سطح ملی هستند را به سه گروه استقامتی ها، نیمه استقامتی ها و رزمی ها تقسیم کنند تا طی سه روز و به صورت تخصصی در خصوص تغذیه در این دوره حضور یابند.

شایان ذکر است تدریس این دوره که با همکاری دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان و دکتر فضل الله باقر زاده سرپرست آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است، بر عهده مجتبی کاویانی رئیس گروه تغذیه دانشگاه آکادیا کانادا می باشد.
 
۲ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید