آقایان و بانوان اسکی آلپاین تست دادند

آقایان و بانوان اسکی آلپاین تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم های ملی اسکی آلپاین آقایان و بانوان در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از بانوان اسکی باز آلپاین که در آغاز اردوهای آماده سازی خود در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند، آقایان این رشته ورزشی نیز در آزمونهای آکادمی حضور یافتند.
مرجان کلهر، میترا کلهر، صدف ساوه شمشکی و فروغ عباسی چهار اسکی باز خانم دعوت شده به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان با همراهی سمیرا زرگری مربی جوان این تیم و با حضور در آکادمی المپیک تست دادند.
دعوت شدگان به اردوی تیم ملی اسکی آلپاین مردان که همچون بانوان این رشته آماده حضور در دو رویداد مهم و بین المللی قهرمانی جهان در سوئیس و بازیهای آسیایی زمستانی ژاپن می شوند جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست آمادگی جسمانی دادند.
هفت اسکی باز دعوت شده به اردوی آقایان را نیز حسین ساوه شمشکی، محمد کیا دربند سری، مرتضی جعفری، پوریا ساوه شمشکی، امیر پوریا ساوه شمشکی، بهنام کیا شمشکی و مهدی سلطانی تشکیل می دهند که تمرینات خود را از دو روز آینده زیر نظر علیداد ساوه شمشکی آغاز خواهند کرد.
لازم به ذکر است اسکی بازان آلپاین در هر دو رده آقایان و بانوان تمرینات بدنسازی خود را که دو اردوی 21 روزه خواهد بود از چهارشنبه هفته جاری شروع خواهند کرد و پس از آن در هفته نخست مهرماه نیز تمرینات فنی خود را آغاز می کنند.
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید