جهت حضور در مسابقات جهانی : آغاز اردوی آماده سازی پومسه روها در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات جهانی :
آغاز اردوی آماده سازی پومسه روها در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی پومسه آقایان اعزامی به رقابت های جهانی در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه آقایان در تمامی رده های سنی و از بین 104 پومسه رو که همگی از مدال آوران این رشته در مسابقات آسیایی فیلیپین می باشند برگزار شد که پس از این مسابقه 37 پومسه کار منتخب به نخستین اردوی آماده سازی این تیم در آکادمی المپیک دعوت شدند.
ورزشکاران دعوت شده به این اردو صبح و بعد از ظهر در دو نوبت در سالن تکواندو آکادمی و زیر نظر سرمربی این تیم محمد تقی حاتمی و کمک ایشان حمید نظری  به تمرین خواهند پرداخت.
رقابتهای انتخابی و درون اردویی تیم ملی پومسه هفته آینده در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد تا چهره ورزشکارانی که ترکیب و استخوان بندی اصلی این تیم را در مسابقات جهانی پرو تشکیل خواهند داد مشخص شوند. 
اردوی پومسه در هشت گروه سنی آغاز شده است که از بین اردونشینان، هشت ورزشکار برای حضور در رقابتهای انفرادی و همچنین چهار تیم سه نفره در رده های سنی کمتر از 14 سال، کمتر از 17 سال، کمتر از 29 سال و رده سنی بالای 29 سال در مسابقات جهانی حضور خواهند یافت.    
همچنین از ویژگیهای خاص این اردو می توان به حضور نوجوانان و جوانانی که حدود 75 درصد از دعوت شدگان به اردو را تشکیل می دهند و نیز اعتماد فدراسیون به حمید نظری مربی جوان این تیم اشاره کرد.
رقابتهای جهانی پومسه امسال و برای نخستین بار به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و همین موضوع کار پومسه روهای ایران را در مقابل رقبای سرسختی همچون کره جنوبی، چین، ویتنام، اسپانیا، روسیه و کانادا برای کسب مدال بیش از پیش سخت خواهد کرد.
مسابقات جام جهانی پومسه طی روزهای نهم لغایت 11 مهرماه سال جاری به میزبانی کشور پرو برگزار خواهد شد و تیم ایران که در دور گذشته این رقابتها عنوان چهارمی جهان را از آن خود کرد با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.
۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید