تمرین روزانه تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال جوانان آسیا در آکادمی ملی المپیک

تمرین روزانه تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال جوانان آسیا در آکادمی ملی المپیک
همه روزه و در جریان برگزاری رقابتهای قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا در تهران، 11 تیم میهمان شرکت کننده در این رقابتها در آکادمی المپیک به تمرین می پردازند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم های شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا که در غالب دو گروه شش تیمی از روز جمعه یکم مرداد ماه مسابقات خود را در تهران آغاز کرده اند، به ترتیب و طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده بین مسئولین فدراسیون بسکتبال و آکادمی ملی المپیک با حضور در سالن های چند منظوره آکادمی به تمرین می پردازند.
تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان، اندونزی، لبنان در گروه B و چین، فیلیپین، چین تایپه، هندوستان، عراق و تایلند تیم های حاضر در گروه A را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است جوانان ایرانی که با تیمی منسجم و با رهبری محمدرضا نوری سرمربی این تیم در این رقابتها حضور یافته اند، با ثبت دو پیروزی مقابل اندونزی و قزاقستان و با قبول شکست برابر ژاپنی ها چشم به دیدارهای آینده خود دوخته اند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان آسیا که از روز جمعه یکم مرداد ماه و به میزبانی تهران آغاز شده است، پس از گذشت 10 روز رقابت فشرده، با معرفی سه تیم برتری که موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان خواهند شد پایان خواهد یافت.  
۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید