با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک : هجدهمین دوره تربیت مربی بدنساز افتتاح شد

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک :
هجدهمین دوره تربیت مربی بدنساز افتتاح شد
صبح امروز و با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک هجدهمین دوره تربیت مربی بدنساز آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان دوره گفت:  این دوره جزء برنامه های اصلی آکادمی المپیک بوده و خوشبختانه با حضور دکتر باقرزاده به عنوان سرپرست این آکادمی، این دوره ها یا جدیت ادامه داشته و برگزار می شود.
وی خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: رشد، بلوغ و تخصصی که شما در امر بدنسازی دارید به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها در این دوره بلکه در دوره های تخصصی تری که جزو برنامه های آتی ما خواهند بود موفق باشید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین افزود : امیدواریم در آینده به سمتی برویم که بدنساز تخصصی رشته های سرعتی ، قدرتی و .. را برگزار کنیم و از اساتید و مدرسین بین المللی بهره بگیریم. ما نیروی انسانی خوبی در سراسر کشور داریم فقط باید آنها را شناسایی کنیم .
وی ادامه داد : آکادمی ملی المپیک و این دوره ها می تواند یکی از راه ها و پنجره های شناسایی این افراد باشد .
در ادامه این مراسم دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک پس از خوش آمد گویی به شرکت کنندگان دوره گفت: آکادمی ملی المپیک مرکز تربیت ورزشکاران برتر ایران است و ما باید تمام شرایط و امکانات لازم را در این مجموعه برای شما عزیزان که از بهترینهای رشته خود هستید فراهم کنیم.
 وی در ادامه و با بیان اینکه این دوره آموزشی نه تنها نیاز فدراسیون ها بلکه نیاز جامعه ورزش کشور است گفت: تلاش ما در این مجموعه این است که این قبیل دوره ها را در آکادمی گسترش دهیم و در همین راستا از هم اکنون به فکر دوره های بین المللی هستیم تا برترین مربیان و مدرسین  دنیا را به ایران آورده با بهره گیری از پتانسیل بالایی که آکادمی المپیک در عرصه بین المللی دارد خدمات شایسته تری را به شما ورزشکاران بدهیم.
در ادامه نیز پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک در صحبتهایی کوتاه گفت: با توجه به رسالتی که آکادمی المپیک در بحث آموزش و در کشور دارد ما در این مجموعه توانستیم جایگاه این دوره آموزشی را محکم کنیم و تا کنون 17 دوره مشابه را با موفقیت پشت سر بگزاریم.
فخری در ادامه گفت: مربی بدنساز یکی از حلقه های خاموش امروز ورزش کشور است و تجربه نشان داده است رشته هایی که اهمیت زیادی به این این امر داده اند توانسته اند فاصله زیادی را با دیگر رشته های ورزشی ایجاد کنند.
هجدهمین دوره تربیت مربی بدنساز ویژه آقایان به مدت 10 روز و طی روزهای  26 بهمن لغایت 5 اسفند در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری می باشد.  
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید