ورزشکاران و کادر فنی رشته های بسکتبال، هندبال، فوتسال، فوتبال و جودو در کارگاه ملاحظات علمی در کنترل وزن

ورزشکاران و کادر فنی رشته های بسکتبال، هندبال، فوتسال، فوتبال و جودو در
کارگاه ملاحظات علمی در کنترل وزن
دهمین کارگاه کاربردی تغذیه ورزشی با عنوان " ملاحظات علمی در کنترل وزن " ویژه رشته های بسکتبال، هندبال، فوتسال، فوتبال و جودو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دهمین کارگاه کاربردی تغذیه ورزشی ویژه کادر فنی، پزشکی و سرپرستی رشته های ورزشی ( بسکتبال، هندبال، فوتسال، فوتبال و جودو ) با عنوان "ملاحظات علمی در کنترل وزن" در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
شرکت کنندگان در این دوره از مباحث مطرح شده در کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص "ملاحظات علمی در کنترل وزن " که توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک ارائه شد آگاهی یافتند.
ترکیب بدنی و انواع آن، مقایسه ترکیب بدنی در هر دو جنس، روش های سنجش ترکیب بدن، شاخص توده بدنی ، درصد چربی بدن، تغییرات وزنی، روش های رایج در مدیریت وزن، اصول علمی مدیریت وزن و مداخلات آن، عوارض مدیریت وزن نادرست، محاسبه متابولیسم پایه و رفتارهای غذایی صحیح و ... از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه بود .
در این کارگاه که با استقبال خوبی از سوی کادر فنی و ورزشکاران رشته های ورزشی ذکر شده مواجه شد شرکت کنندگان به صورت مشارکتی و تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات و پاسخگویی به سوالات پرداختند.
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید