آغاز دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی

آغاز دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی
دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از انجام مصاحبه گزینشی از بین 35 داوطلب شرکت در دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی که طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری انجام گرفت، 26 داوطلب ( 13 نفر آقا و 13 نفر خانم ) جهت شرکت در این دوره برگزیده شدند.
مخاطبین و شرکت کنندگان این دوره آموزشی که همگی از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی ورزشی بوده و در تیم های مختلف ورزشی مشغول کار می باشند، در این دوره مهارت های مشاوره ای را به صورت کاملا حرفه ای می آموزند تا بیش از پیش آماده خدمت رسانی به ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی باشند.
این دوره آموزشی از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در این کارگاه طی هشت هفته و با گذراندن 64 ساعت کلاس آموزشی که روزهای پنجشنبه هر هفته تا سوم اردیبهشت ماه 1395 در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت شرکت خواهد کرد.
لازم به ذکر است این دوره با محوریتCBT  برگزار می شود و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی که 23 اردیبهشت 1395 از شرکت کنندگان اخذ خواهد شد، فارغ التحصیلان این دوره    گواهی پایان دوره ای را از آکادمی ملی المپیک و سازمان نظام روانشناسی دریافت خواهند کرد.
شایان ذکر است تدریس این دوره را آقایان دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، دکتر محمد خبیری، دکتر ناصر صبحی قراملکی، دکتر خسرو حمزه، دکتر صادق نصری، دکتر محمد هادی هادی زاده و خانم دکتر آمنه سادات کاظمی بر عهده خواهند داشت.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید